مقاله

چرا از ما بخرید؟

cc

به ۱۰ دلیل زیر :

1

۱. تنوع انتخاب :

تمام طرح های داخل پیج و سایت کادو طرح برای انواع مدل های گوشی از برندهای سامسونگ ، آیفون ، هواوی ، شیاومی و الجی موجود می باشد.پس محدودیتی برای شما وجود ندارد.

2

۲- سفارش اختصاصی :

پس از آن ،اگر هیچ کدام از صدها طرح ما مورد پسند شما نبود، می توانید طرح و یا عکس دلخواه خود را به ما سفارش دهید، و قابی خاص برای خودتان داشته باشید.

3 2

۳-اعتماد:

تیم کادو طرح با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه چاپ صنعتی وبیش از شش سال فعالیت در فضای دیجیتال ، دارای سابقه ای درخشان از جلب رضایت مشتریان خود می باشد.

4 1

4 . نحوه برخورد فروشنده :

نوع برخورد، سرعت پاسخگویی، صبر و حوصله تیم سفارشات، طراحی ، خدمات پس از فروش و گارانتی کادو طرح ، کاملا حرفه ای می باشد . لطفا ما را امتحان کنید.

6

5-خرید آسان و ارسال سریع و به موقع سفارشات:

اگر به هر دلیل موفق نشدید تا از سایت کادوطرح خرید کنید و یا هر گونه سوالی داشتید

با ما تماس بگیرید و یا از طریق دایرکت اینستاگرام @kadotarh و یا تلگرام @kadotarh1 ، با ما در ارتباط باشید . همکاران ما آماده کمک و ثبت سفارش شما می باشند.

سفارشات تهران با پیک ظرف یک الی دو روز کاری و با پست دو الی سه روز کاری و شهرستان ها چهار الی پنج روز کاری ، به دست شما خواهد رسید.

7

6-تعهد :

تیم تا رسیدن سفارشات به دست مشتریان عزیز، پیگیری مرسولات با کد مرسوله پستی، و پاسخ گویی به مشتریان در کادوطرح، اگر بی نظیر نباشد کم نظیر است.

4

7- گارانتی محصول:

تضمین سلامت و کیفیت کالا، با نمونه ی مشاهده شده در پیج و سایت کادوطرح.
در صورت بروز هرگونه مشکلی از جانب تیم کادوطرح
اعم از ، ارسال طرح یا مدل گوشی اشتباه ، یا مخدوش بودن کار در زمان تحویل
مجدد ، یک کار دیگر برای شما ارسال خواهد شد.

3

8. کیفیت :

قاب های کادو طرح در اثر ضربه نمی شکنند ، از دور تا دور گوشی شما به خوبی محافظت می کند، (قاب های دارای محافظ لنز ، از لنزها هم به خوبی مراقبت می کنند ) سبک و خوش دست هستند و ضمن محافظت از گوشی، ظرافت آن را حفظ می نمایند.

5

9- ماندگاری محصول :

شما می توانید بدون نگرانی آنها را ضد عفونی کنید ، و در صورت استفاده درست ، عمری طولانی خواهند داشت.

8

۱0- بسته بندی ویژه :

اگر خرید شما ، برای هدیه است
می توانید بسته بندی ویژه ی کادوطرح را انتخاب نمایید .
بسته بندی خاص ، ارزش هدیه ی شما را چندین برابر می کند و در عین حال بسته بندی قابل استفاده مجدد ، خاطره ی هدیه ی شما را ، برای همیشه در ذهن ، هدیه گیرنده ، زنده نگه خواهد داشت .

با کادوطرح
#یه-حس-خوب-داشته-باش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *